Memang Kena Pada Aku!!!

"Jangan terbang terlalu tinggi, kalau jatuh parah lukanya".
perumpamaan ni aku rasa bertepatan sangat la ngan diri aku...ak ni jenis yang cepat menggelabah la...cepat serabut tapi rajin...aku seuke meletakkan sesuatu dengan harapan yang tinggi..aku cuba ubah 2..tpi payah kot...
whatever...kite lupakan jap..
mungkin harapan2 aku xdapat direalisasikan atas sebab faktor persekitran aku...hai...sabo jela..pasal 2 kot aku benci sangat dua jenis golongan manusia ni..jenis k & jenis t...mmg benci sgt2 la..bagi aku diorng ni sume sama je...bangang abadi selamanya...
golongan ni ade la kt mne2..merempat la aku boleh ktakan...bukan merantau tpi merempat...perasan bagus...mundur n kuno..sukati aku je nk tulis pape.,,haha...gi mam la..ni blog aku...

cara aku nk lpskan tension 2,,aku akan dengar lagu2 kerohanian...ni adalah lagu yang aku minat sanagt dengar disaat aku rasa tersing dan hanya menumpang di sudut alam ciptaan Ilahi..cewah..ahaha..

sila tengok video ni...tajuk lagu ni bisikan malam nyanyian UNIC..jom layannnnnnnnnn





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment